Kumppanuudella yhteinen päämäärä

Tervetuloa SuPerin kotihoidoniltaan!
'Kumppanuudella yhteinen päämäärä'

SuPer järjestää kotihoidon jäsenillan 10.9.2014  Sokos Hotel Kuusamossa, osana 2014 kotihoidon jäsenillan. Illan aiheina ovat kotihoidon työntekijöiden ja omaishoitajien yhteistyö sekä toisena aiheena kotihoidon laatu ja työntekijöiden voimavarat.
Ilmoitus on menossa SuPer-lehteen nro 8, joka ilmestyy 1.8.2014

Tervetuloa SuPerin kotihoidoniltaan!

Kotihoidossa omaisilla ja hoitohenkilökunnalla on yhteisenä päämääränä läheisen/asiakkaan hyvinvointi. Yhteistyö on usein rikasta, mutta ei aina mutkatonta.Illan toisena aiheena on kotihoidon laatu. Jäävätkö asiakkaille myönnetyt palvelut toteutumatta? Mitä tehdä kun työntekijöiden voimavarat ovat koetuksella?

klo 17.15–18.00                       Salaattibuffet ja kahvi
klo 18.00- 19.00                      ”Kumppanuudella yhteinen päämäärä” Asiantuntija, Omaiset ja läheiset – liitto
klo 19.00–21.00                        Kotihoidon laatu ja työntekijöiden voimavarat. Voidaanko niihin vaikuttaa? Sari Erkkilä, SuPer

10.9. Kuusamo                          Sokos Hotel Kuusamo, Kirkkotie 2
                                               – ilmoittautumiset viimeistään 1.9.

Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä, mihin tilaisuuteen osallistut sekä mahdolliset allergiasi. Ilmoittaudu määräaikaan mennessä osoitteeseen sirpa.lahtiluoma@superliitto.fi

Lisätietoa asiantuntija Sari Erkkilä p. 09 27279152