Suosittele SuPeria - Saat jokaisesta uudesta, varsinaisesta jäsenestä lahjakortin

Suosittele SuPeria – sinä osaat sen parhaiten!

Suosittele SuPerin jäsenyyttä ja tule mukaan kasvattamaan superilaisen joukkoa.

Jäsenhankkijana sinulla on tärkeä tehtävä ja pienikin teko on suurta. Esimerkiksi kahvitauolla asian puheeksi ottaminen ei vaadi paljoa, mutta onnistuneesta keskustelusta seuraavat hyödyt kaikille ovat moninkertaiset.

Suosittelijana saat jokaisesta uudesta varsinaisesta jäsenestä lahjakortin verkkokauppaan.

Ohjeet jäsenhankintaan:

1. Pyydä liittymislomake superilaiselta yhdysjäseneltä tai tilaa liiton jäsenyksiköstä, jasenrekisteri@superliitto.fi.

2. Merkitse oma nimesi ja henkilötunnuksesi liittymislomakkeeseen SUOSITTELIJA-kohtaan tai, jos käytät vanhempaa lomaketta, kirjoita lomakkeen yläreunaan ”SUOSITTELIJA: nimi ja henkilötunnus”.

3. Pyydä uutta jäsentä palauttamaan täytetty liittymislomake viivytyksettä SuPerin jäsenyksikköön.

Huom! Suosittele SuPeria koskee varsinaisiksi jäseniksi liittyviä.

Voit pyytää neuvoa puheenjohtajalta ja muilta SuPerilaisilta.